Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Lillan - 20 augusti 2008 14:37

Ciao!

Nu var man tebax i stockholm igen, efter en sväng till Norrland. Alltid trevligt att träffa gamla bekanta och umgås lite, prata om gamla tider och mobba om både det ena och det andra. (den nya färgen till exempeol F-brun, slask-brun/ljus-brun).

Det var selånger i helgen o alltid kul att va på marknad, men mkt jobbigt också, långa långa dagar och speciellt när man får stå i en backe i tre dagar, mina ben var helt slut. Självklart var vi ute också, O'learys, det sög som vanligt ahhah.

Resan hem var inte lika kul, fick köra i 70 då det regnade som bara den och det va sjöar på E4:an. Som om att det inte räckte så hamnade vi i bilkö i en timme, då jag fick sitta och kämpa med kopplingen med mina stackars mörbultade ben. Nästa gång tar jag tåget.

Hemma iförorten igen, o här är allt sig likt, snart börjar skolan dra igång och massa andra saker som jag även måste fixa, puh.. va livet kan vara jobbigt ibland.

När nu måste jag dra till jobbet.. woow.

TAKE CARE! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards